Donderdag 17 juni ontving onze studente Rosalie Toonen de Young Talent Award in de Digital Creative Competition Amsterdam. Dé creatieve competitie waarbij reclamebureaus, mediabureaus, ontwerpstudio’s, digital agencies, merken en eigenlijk alle creatieven de grenzen konden verleggen voor Digital Out of Home campagnes met als prijzen een te verdelen mediabudget van maar liefst € 500.000. De winnende concepten komen op 98 locaties verspreid over de top -steden, -snelwegen, -winkelcentra en -ov-stations in Nederland.
Nu het meest bijzondere: het is dus een wedstrijd voor professionals. De jury was echter zo onder de indruk van het concept van Rosalie - waarmee zij een bijdrage voor Kika van € 50.000 verdiende - dat ze ter plekke de Young Talent Award in het leven hebben geroepen. The New School is meer dan trots op dit succes van onze student, omdat zij nu al wat ze tijdens haar studie heeft geleerd zo heeft weten te vertalen naar de praktijk.
Nu het meest bijzondere: het is dus een wedstrijd voor professionals. De jury was echter zo onder de indruk van het concept van Rosalie - waarmee zij een bijdrage voor Kika van € 50.000 verdiende - dat ze ter plekke de Young Talent Award in het leven hebben geroepen. The New School is meer dan trots op dit succes van onze student, omdat zij nu al wat ze tijdens haar studie heeft geleerd zo heeft weten te vertalen naar de praktijk.