Marketing communicatie

Jaar 1

In het eerste jaar wordt aandacht besteed aan de verschillende marketingcommunicatie aanpakken en -middelen. Je gaat aan de slag met concrete vraagstukken, doelgroepen en producten. Je sluit het vak vak af met het schrijven van een Essay over jouw mening ten opzichte van het gebruik van een of meerdere marketingcommunicatiemiddelen. 
Bij actualiteiten word je niet alleen getest op je kennis van wat er speelt in de wereld. Maar ga je ook met maatschappij & cultuur de diepte in om erachter te komen wat de oorzaak is van situaties die nu spelen.

Jaar 2

In het tweede jaar wordt de nadruk gelegd op het geven van een gedegen en onderbouwd marketingcommunicatie advies. Naast de concrete uitwerking van doelstellingen, aanpak en kosten geef je ook advies over de te gebruiken media, de doelgroep en het concept. De lessen worden aangeboden in de vorm van korte workshops, waarin je uitgedaagd wordt een eigen mening te vormen, out of the box te denken en te argumenteren. 
Roel Hooiring
Ik kan je niet veranderen, dat kun je alleen zelf. Wat ik wel kan is je helpen groeien en je helpen ontwikkelen. Dit doe ik vanuit mijn eigen onderneming, RHO coaching, training & advies, maar ook als docent op The New School.